Dagje Liverpool met Jan-Willem en Gizem :) - Reisverslag uit Liverpool, Verenigd Koninkrijk van Christa Eekhuis - WaarBenJij.nu Dagje Liverpool met Jan-Willem en Gizem :) - Reisverslag uit Liverpool, Verenigd Koninkrijk van Christa Eekhuis - WaarBenJij.nu

Dagje Liverpool met Jan-Willem en Gizem :)

Door: Chrsta123

Blijf op de hoogte en volg Christa

11 Februari 2012 | Verenigd Koninkrijk, Liverpool

Eindelijk het verhaaltje waar JW zo lang op gewacht heeft! Op 7 januari zouden hij en Giz langskomen voor een dagje Liverpool, aangezien Giz voor haar studie weer even terug moest naar Wolverhampton en JW mee ging.. Maar het ging bijna fout ivm treinkaartjes en visa kaarten enz.. Die engelsen soms!

Gelukkig konden ze 7 jan toch naar Liverpool komen en rond 12 uur waren ze op het station.. Het was de 1e keer dat ik Giz ook in real life zou zien en spreken.. Het was een drukte van jewelste, mede omdat Everton die dag ook een thuiswedstrijd had.. Trein zat dus vol supporters.. alleen weet niet of t voor Everton of de tegenstander was..

We gingen eerst maar eens lekker op zoek naar een Costa voor een warm drankie met wat lekkers erbij.. :) Was toch aardig koud die dag.. Heerlijk gezeten en gekletst bij Costa en toen maar eens even de stad ingedoken om beetje te shoppen en later de dag geluncht bij t o zo gezonde MacDonalds :) Daarna nog snel t maritiem/slavernij museum ingedoken om alleen naar t slavernij gedeelte te gaan.. Tot we eruit gestuurd werden, want het was tenslotte al bijna 5 uur..

Toch maar weer de stad ingedoken (veel winkels zijn hier tot uurtje of 7 open) en ff nieuwe schoentjes gekocht voor JW tot we naar een kleding winkel gingen die voor veel stress zou zorgen.. weet de naam niet eens meer.. Maar lekker op zoek naar kleding en dat gevonden gingen Giz en ik het even passen in een ruimte waar mannen niet eens mogen komen.. Hoe bedoel je engelse vrouwen kunnen zwaaar preuts zijn.. Geldt ook voor t sportcomplex van de uni.. mannen douchen gewoon samen en bij vrouwen alleen maar hokjes.. maar dat terzijde.. wij klaar met passen zegt Giz opeens waar is mijn tas?!

Ja hoor tas kwijt.. wij zoeken in de winkel, maar nee hoor geen tas.. uiteindelijk wisten we waar ze m af had gedaan om ook haar jas uit te trekken en toen de tas weer vergeten is te pakken.. Zat wel haar geld, treinkaartjes, id kaart enz in.. en ook de id van JW en als hij die niet had kon ie maandag niet terug naar Nederland.. Wij dus op naar de werknemers om te vragen of tas was gevonden enz.. nou zij uiteindelijk naar de manager, maar die was net weg.. er was wel een tas gevonden dus of Giz even wilde omschrijven wat erin zat en hoe die eruit zag.. en of zij dan in de tas mochten kijken om t te checken natuurlijk.. ja dat mocht en gelukkig was het haar tas!! Nou voorlopig zal Giz die winkel niet meer ingaan, ongeacht welke stad ivm dit.. haha.. Gelukkig is het goed afgelopen en om dit soort van te vieren hebben we nog even drankje gedaan bij Yates's.. En wat mij daar weer overkwam.. Ik ging ook even drankjes bestellen, waaronder 2 corona's.. je mag hier alcohol bestellen als je 18 bent.. De meid die mij hielp, had ook Giz geholpen bij haar bestelling.. Maar toen ik drankjes ging halen vroeg ze naar mijn id! Alsof ik eruit zie als 17 ofzo.. Want vroeg Giz of zij haar id ook moest laten zien.. nee hoor zij niet, maar ik wel.. Pfff werd minimaal 5 jr jonger geschat.. wel mooi compliment maar verder.. Faal!

En rond half 8 toen ze weer naar huis gingen pakte ik de bus weer om lekker naar huis te gaan naar een vermoeiende maar leuke dag vol rare dingen! :)

  • 11 Februari 2012 - 16:09

    Elise:

    Hee Chris!
    Wat een verhalen allemaal ;-)!
    Goed om te horen dat je het zo leuk hebt! Maar ging je daar ook niet heen voor je studie ... Haha?! Hoe gaat dat? X

  • 11 Februari 2012 - 16:17

    Christa Eekhuis:

    Hee meis!

    Haha ja ben er ook voor mijn studie.. En die begint nu eindelijk te lopen :) Na 2 stroeve maandjes eindelijk kunnen starten.. Wel jammer van die 2 maandjes, maar kan er niets aan doen als je voorgangster niets laat horen, waardoor Pedro ook haar project verslag niet kon mailen.. en had ik tijd om mijn scriptie af te kunnen maken :) Nu is t volop tijd voor de wormpjes :) Hopelijk eind maart klaar met lifespan assays en dan nog 4 maandjes vlammen! :) Hoe gaat t met jou?? Moeten x samen met anouk erbij happie gaan eten ofzo als ik terug ben! Als je wilt natuurlijk! x

  • 12 Februari 2012 - 12:04

    Caroline Cornelissen:

    Hey Christa,

    Leuk om te lezen die verhaaltjes!
    Volgens mij heb je het best naar je zin zo. Veel plezier verder en succes met je studie!

    liefs,
    caroline

  • 12 Februari 2012 - 12:40

    Anouk:

    Oww klinkt als een drukke gezellige dag! Die Costa ofzo ziet er mooi uit zeg, en de drankjes ook lekkerrrr! Zou ik ook wel heen willen hahaha ;) Nog 2 weekjes aftellen!! Xx

  • 12 Februari 2012 - 20:06

    Christa Eekhuis:

    Hee Caroline!

    Jahaa bevalt me goed hier.. :) Mis de schouwburg eigenlijk niet.. haha.. Is het nog gezellig daar??

    Groetjes!

  • 12 Februari 2012 - 20:07

    Christa Eekhuis:

    Noukie! De costa gaan we zeker bezoeken hoor! :) x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Christa

Actief sinds 02 Nov. 2011
Verslag gelezen: 240
Totaal aantal bezoekers 9375

Voorgaande reizen:

02 December 2011 - 05 Augustus 2012

Liverpool!

01 November 2011 - 03 November 2011

Kamers zoeken in Liverpool

Landen bezocht: