World museum of Liverpool part 1 - Reisverslag uit Liverpool, Verenigd Koninkrijk van Christa Eekhuis - WaarBenJij.nu World museum of Liverpool part 1 - Reisverslag uit Liverpool, Verenigd Koninkrijk van Christa Eekhuis - WaarBenJij.nu

World museum of Liverpool part 1

Door: Chrsta123

Blijf op de hoogte en volg Christa

09 Januari 2012 | Verenigd Koninkrijk, Liverpool

Nou aangezien hier de musea gratis zijn..(moeten ze ook eens in Nederland doen!) is het veel leuker om een x naar een museum te gaan..Enne tja ik ben even naar de World Museum of Liverpool geweest :) Moet nog een x terug, want kwam niet verder dan verdieping 3 en dan nog snel gelopen, want zoooo veeeel nog niet gezien..Moet zeker weten de dino's nog zien en nog veeeeel meeer foto's maken..maar hier alvast wat foto's en filmpjes van het aquarium :) Enne als ik weer eens een x echt tijd heb, dan ga ik lekker rustig de tijd nemen voor alles enne noggg meeer foto's maken.. Hope you enjoy it for now!

• 10 Januari 2012 - 19:17

Anouk:

Huhh, is het een dierenmuseum? :p :)
    Daar wil ik ook wel heen hoor in februari, dus als je er voor die tijd niet aan toe komt om er nog eens heen te gaan, geeft het niksss... Dan gaan wij samen eens even die dino's checken haha! Leuk leuk!
    Kussssss Xx